  • Data: 2003-11-03 12:23:56
    Temat: Re: Myszka Logitech, OEM + wada i brak instrukcji
    Od: "TomeG" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >To ograniczenie dotyczy sprzedawcy - nie jest napisane, że kupowanie
    >jest zakazane.
    >Mysz "nie-OEM" kosztuje więcej - Twój wybór, czy chcesz dopłacić za
    >pudełko i cośtam.

    >instrukcja.
    >
    >Mysz powinna działać po włożeniu wtyczki do gniazdka - instrukcja
    >obsługi wyglądałaby: "fit & forget" - podłącz i postępuj zgodnie z menu
    >na ekranie. Dostawca spełniłby wymóg prawny, a Ty dopłaciłbyś kilka -
    >kilkanaście/dziesiąt złotych za kartkę papieru z nic nie wnoszącą
    >informacją.
> [...]

    Odnosnie OEM-owych produktow:
    -ja wiem, ze OEM-y sa tansze, tylko tak naprawde NIE powinny byc sprzedawane -

    zyz nie? A jesli byly to to bylo przestepstwo??? Wiec chodzi mi o to czy mam w

    tej
    chwili "argument" do przetargu: - czy moge zadac zwrotu gotowki bo sie mnie

    boja?)???
    Odnosnie samych myszek optycznych:
    -jak to jest mozliwe, ze w sprzedazy sa myszki, ktore sie tak zachowuja? Nie w

    elni dzialajacy produkt? Zgoda (???) klienta na NIE W PELNI DZIALAJACY produkt

    opuszczony do sprzedazy??? A moze powinny byc stosowane SPECJALNE podkladki do

    takich myszek? JAKIE? Nie mam zamiaru probowac roznych - nie mam czasu, ochoty
    i niepotrzebnych pieniedzy.
    A moze np. nowe myszi Logitecha (takie za <150 zl) dzialaja na kzadej
    powierzcjni???
    --
    TomeG
    archiwum i przeszukiwanie newsów