  • Data: 2003-11-03 13:39:32
    Temat: Re: Myszka Logitech, OEM + wada i brak instrukcji
    Od: "TomeG" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jak chcesz mieć cos dobrego to polecam trackball'a Logitecha - ale
    >najpierw zobacz, czy ci się podoba obsługa (mozna się przyzwyczaić).
    >No i cena niestety całkiem inna.

    Wlasnie mailuje ze znajomymi ktorzy maja Logitechy, ale zanaczam - te nowe,
    radiowe MX5000 czy jakos podobnie - i u nich chodzi idealnie, nie wazne na
    jakiej powierzcni. Obawiam sie, ze ja kupilem jeszcze mysze starego typu :(((.
    Teraz nowe Logitechy juz dzialaj wszedzie (tak wynika z tych maili). No,
    zobaczymy czy sprzedawca mi to zwroci, moze jak mu zaproponuje 5 zl prowizji ;)
    ))
    --
    TomeG
    archiwum i przeszukiwanie newsów