  • Data: 2003-06-06 22:12:54
    Temat: Re: Moze juz bylo,ale raz jeszcze: system argentynski
    Od: "mSet" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja kiedyś chciałem kupić samochód w systemie argentyńskim (AutoTak).
    Wycofałem się już po wpłaceniu ok 10% wartości samochodu. Nie odzyskałem
    pieniędzy i założyłem sprawę w sądzie. Sprawę przegrałem :-( Niestety
    sądu uznał, że umowa obligowała mnie do poniesienia kosztów
    administracyjnych które wyniosły akurat 10% wartości samochodu (dziwny
    zbieg okoliczności?). Być może przed innym sędzią wygrałbym, ja jednak
    nadal uważam, że zostałem oszukany. No cóż, 50% ludzi procesujących się
    uważa, że zostali pokrzywdzeni przez sąd, zresztą nikt nigdy nikomu na
    tym świecie nie obiecywał, że jest to sprawiedliwy świat. No może prócz
    polityków, ale im to chyba nikt nie wierzy.

    --
    mSet