  • Data: 2002-03-15 08:43:24
    Temat: Re: Mam pytanie.Alimenty.?
    Od: Ryszard <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 Mar 2002 16:25:31, Monika Gibes tak się określiła(a):

    Nietylko w Tobie

    > Wybacz ironię, ale nie mogę jednego zrozumieć... Facet był z kobietą kilka
    > lat (na moje oko, około czterech lat, co najmniej) i nie zauważył wcześniej,
    > że ona nie pracuje i żyje z pracy jego rąk? A może bezrobocie w tym miejscu
    > Polski jest takie specyficzne, że nie ma pracy dla facetów, a za to posady
    > czekają na kobiety, które nigdy w życiu nie pracowały (i mają 4 dzieci)?

    Co z tym równouprawnieniem?
    Mężczyźni też chcą mieć dzieciaki!!!
    To niezły interes kiedy takie bezrobocie + coś z opieki itp

    > BTW a ten facet Ci się skarżył? Bo osobiście znam przypadki, gdzie świadomie
    > są składane pozwy o alimenty, bo bezrobotni rodzice liczą w swojej
    > naiwności, że państwo dzieci wyżywi i nie upomni się o swoje. I dopiero
    > kiedy okazywało się, że za alimenty z FA trzeba iść siedzieć, podnosił się
    > raban, jak to kobieta wyzyskuje mężczyznę.

    A jeśli to nie taki przypadek?
    To co? mamy jakis absurd?

    A może byśmy tak wyszli z założenia, że na każde 250 zł od tego faceta
    żona musi dać swoje 250 zł?
    Jest w tym jakaś logika.
    Ona też ma obowiązek utrzymać dzieci czy tylko ten jeleń?
    Zreszta o czym mówimy *RÓWNOUPRAWNIENIE*
    I co robi się fajna kwotka 2000 i spoko może sobie wynająć kogoś do
    opieki na dzieciakami kiedy sama będzie pracowała na ten drugi tysiąc.