  • Data: 2006-03-22 16:45:26
    Temat: Re: Mam kilka pytań
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle, domorosły pieniaczu

    troche mnie przerazila ilosc postow podobnych do komentowanego przeze
    mnie. otoz ja z kolei doskonale rozumiem osobe ktora pisze pierwszego
    posta. mieszkalem w mieszkaniu gdzie sasiadka wychodzac na klatke schodowa
    palila papierosy a dym dostawal sie do mojego domu. na szczescie nikt nie
    wymiotowal, ale smrod wkur.. mnie niemozebnie.

    wydaje mi sie jednak ze Staszek (przypadkowa zbieznosc nickow) ma racje
    szukajac wsparcia i tepiac palaczy, mam nadzieje ze prawo bedzie po jego
    stronie broniac jego miru domowego.

    a co do komentarza "wez kredyt i wybuduj sobie dom" to wlasnie dlatego
    kredytu nie bralem - bo starcza on tylko na mieszkanie w dloku i zycie
    obok takigo palącego i halasujacego bydla. co wiecej trzeba za te
    "przyjemnosci" jeszcze dobre 30 lat placic.

    SA