  • Data: 2021-03-17 12:53:14
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Mar 2021 12:39:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mowisz?
    > A moze posluzysz reka - poswiece sie dla celow naukowych :-)

    Skontaktuj się z Liwiuszem i zapodaj wyniki eksperymentu.

    <<Nico, przyjechał do Dawida na przedłużony, 4-dnioty weekend z Tel Aviwu.
    Właśnie tam poznali się w wakacje. Chłopcy nie wzięli poprawki na
    specyficzne, polskie warunki kulturowe. Okazuje się, że w Warszawie za
    chodzenie za rękę można zostać oplutym.

    - Aż siedem razy obrzucono nas wyzwiskami. Głośno, z nienawiścią: ,,Pedały,
    wypierdalać!", ,,Cioty jebane", etc. Jeden facet, idąc, rozmawiał przez
    komórkę, gdy nas zobaczył, przerwał rozmowę, przystanął osłupiały i
    powiedział: ,,No kurwa, pedały rękami się macają" - relacjonuje Dawid dla
    Repliki.
    -Wielu przechodniów wgapiało się w nas, jak byśmy byli UFO. (...) Paru
    splunęło z obrzydzeniem. Przy Dworcu Centralnym jakiś facet podszedł,
    splunął na moje buty i bez słowa uciekł. Na Al. Jerozolimskich tuż przy nas
    z piskiem opon zatrzymał się samochód, w środku - czterech łysych facetów.
    Otworzyli okna, obrzucili nas wyzwiskami i odjechali - relacjonuje Dawid. -
    Gdy moje weekendowe doświadczenia opowiadałem później znajomym, kilkoro z
    nich zapytało: ,,Po co prowokujecie?" Prowokujemy? W jaki delikatniejszy
    sposób dwóch chłopaków może okazać sobie czułość na ulicy? Czy pary hetero
    też się tak zaczepia? - stwierdza Dawid.>>

    https://warszawa.naszemiasto.pl/para-gejow-opluta-w-
    warszawie-na-ulicy-bo-trzymali-sie-za/ar/c11-2730026

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl