  • Data: 2021-03-17 13:36:51
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6051eb57$0$500$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.03.2021 o 12:19, J.F. pisze:

    >Ja pierdolę... jaką znowu dziewczynę?
    >Dwóch facetów trzymało się za ręce. Trzeci dźgnął nożem jednego z
    >nich.
    >Skąd ci się tam jakaś dziewczyna uroiła?
    >Ja pierdolę...

    Ale pisales o homofobii ... jak chlopak idzie z dziewczyna i trzymaja
    sie za rece, i ktos chlopaka nozem ugodzi, to czego to jest przejaw?
    Czy moze twierdzisz, ze sie nie zdarza ?

    >Jesteś bez wątpienia kretynem.
    >Jakich, kurwa, was?

    >Nazywa innych ludzi zarazą, a ty pytasz "o co chodzi"?

    Nazywa tez neomarskistami, wiec nie wiem o sie obrazasz.

    Tak czy inaczej - jakies tam minimalne naruszenie.
    A jak widac po drugim linku - niekaralne :-)

    J.