  • Data: 2005-02-08 13:48:37
    Temat: Re: Lista Widsteina
    Od: "arek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał

    > Osoba, która nie ma nic za uszami po prostu ryknie śmiechem - a jak była
    > represjonowana to pewnie już dawno zainteresowała się, kto na nią
    kablował.

    > Prawdopodobieństwo, że ktoś miał teczkę i nic o tym nie wie nie jest duże.

    Wlasnie , co to znaczy represjonowana?
    Ja na przyklad po dluzszym prywatnym pobycie w Anglii i powrocie do kraju
    zauwazylem
    zainteresowanie cicho-ciemnymi moja osoba.
    Ze mna nie kontaktowal sie nikt ale pytali o mnie mojego dyrektora.
    Byc moze zalozyli mi teczke jako potencjalnemu szpiegowi angielskiemu ale ja
    osobiscie
    o tym nic nie wiem .
    Czy w takiej sytuacji ja "bylem represjonowany" jesli nic o tym nie
    wiedzialem?
    Czy moje nazwisko mogloby sie w zwiazku z tym znalezc na liscie IPN jako
    represjonowany? Chyba bylaby to bzdura ?