  • Data: 2008-07-29 06:16:49
    Temat: Re: Licencja na program komputerowy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 22:16
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6l9tg$jtl$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Gość pytał "W CZYM piszesz".
    > I odpowiedź na to pytanie miała spory wpływ na kwestie praw.

    Tak... Zadał problem: ,,Jak osoba fizyczna nie prowadząca DG ma udzielać
    licencji na program?''.

    I odpowiedzi: W kapciach, dresie, kominiarce nie mają wpływu na problem.
    Podobnie jak w vimie, notatniku. Również odpowiedzi w C/Pythonie/Pascalu na
    ten problem wpływu nie mają.

    Więc co więcej pasuje do pytania, a wpływ na ten problem ma? Lokalizacja
    typu w pracy, domu, na uczelni, bo tam ewentualne stosunki prawne mogą
    faktycznie powodować zawirowania.

    > Który to już raz szastasz się bo nie doczytałeś jednego prostego zdania?

    Którego prostego zdania księżniczko?

    > Jest tak bezmyślna że aż zabawna. Już poszła na prhn.

    I czujesz się dumna? Bez wyciulania bliźniego nie masz dnia dobrego?
    Myślisz, że robi to na mnie wrażenie? Miałem już z wami do czynienia parę
    razy i się uodporniłem.

    > Nie chce Ci się czytać postów na które odpowiadasz.

    Mi się nie chce czytać? ja właśnie wnikliwie śledzę temat i dlatego
    odpowiadam właściwie, a nie ,,w dresie''.

    > Nie można inaczej wyrazić swojej pogardy dla innych na liście
    > dyskusyjnej niż nie czytać postów przed odpowiedzią.

    Wiem, zauważyłem, bo stosujesz to wobec mnie regularnie.

    > A poza tym Tristan, za każdym razem jest powód.
    > Czasami myślę, że robisz to specjalnie żebym mogła się do Ciebie, jak to
    > uroczo i z właściwym sobie wdziękiem ująłeś, dopierdolić.

    Uuuu... A tu już chyba naprawdę się psychiatra kłania.

    > Wyszedł ci zabawny lapsus.

    Gdzie mi znów coś wyszło, o Mądra?

    > A propos - czytujesz swojego KFa regularnie czy tylko moje posty?
    > Chyba nie do końca rozumiesz po co jest KF.

    No widzisz, jaki ja biedny głupiutki jestem, a jaka ty mądra. Pewnie ci
    konsensus ustalił, że masz taka być.

    --
    Tristan