  • Data: 2008-07-28 20:16:48
    Temat: Re: Licencja na program komputerowy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 14:16
    > (autor Maddy
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g6kdcs$r5s$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Może, ale to w przeciwieństwie do lokalizacji nie ma wpływu większego na
    > prawa.

    Gość pytał "W CZYM piszesz".
    I odpowiedź na to pytanie miała spory wpływ na kwestie praw.
    Gdybyś sam się nie domyślił, to masz to rozwinięte w dalszej części wątku.

    Który to już raz szastasz się bo nie doczytałeś jednego prostego zdania?

    > Nie rozumiem, co ci nie pasuje w mojej odpowiedzi?

    Jest tak bezmyślna że aż zabawna. Już poszła na prhn.

    > BTW: W swoim dopierdalaniu się do mnie bez powodu

    Nie chce Ci się czytać postów na które odpowiadasz. Regularnie.
    Co oznacza że masz głęboko w d... swoich przedpiśców.

    Nie można inaczej wyrazić swojej pogardy dla innych na liście
    dyskusyjnej niż nie czytać postów przed odpowiedzią.

    A poza tym Tristan, za każdym razem jest powód.
    Czasami myślę, że robisz to specjalnie żebym mogła się do Ciebie, jak to
    uroczo i z właściwym sobie wdziękiem ująłeś, dopierdolić.

    W ogóle nie muszę się wysilać, ja się w 9 razach na 10 powstrzymuję.

    jesteś tak żałosna, że aż
    > śmieszna i cię z KFa wyciągnąłem :D

    Jak miło. Może wyciągniesz też post na który odpowiadałeś i w końcu go
    przeczytasz? Może prześledzisz wątek?
    Takie minimum przyzwoitości.

    Wyszedł ci zabawny lapsus. Dwa słowa i byłby zapomniany.
    Oczywiście gdyby Twoja rozdęta godność osobista nie zawyła, że to ja
    śmiałam Ci zwrócić uwagę. Takiej zniewagi nie puszcza się płazem!
    A niech, wyciągniesz mnie nawet z tej okazji z KFa.

    A propos - czytujesz swojego KFa regularnie czy tylko moje posty?
    Chyba nie do końca rozumiesz po co jest KF.

    Albo nie możesz się oprzeć żeby się trochę nie poobrażać.
    Ty to lubisz a ja nie odmówię Ci takiej prostej, choć lekko perwersyjnej
    przyjemności.

    > Zazdroszczę. U nas zimno :(

    Bad karma...

    Maddy