  • Data: 2010-08-08 21:25:21
    Temat: Re: Legalność inwigilacji
    Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liliana Cichocka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i3mhvn$n9k$1@news.onet.pl...

    > Nic nie podpisywali, oficjalnie jak były zakładane kamerki nazywało się,
    > że to monitoring przeciw złodziejom. Koleżanka tam pracuje i chce odejść,
    > bo drażni ją, że jest na okrągło podsłuchiwana i podglądana.
    > Szefowa w ogóle oficjalnie nie poinformowała o podsłuchu, ale na 100%
    > wiadomo że jest.
    >
    > A kamerka w oknie? Przecież w każdym mieście w wielu miejscach są kamery,
    > tylko jest info, ze jest monitoring.
    >
    > --
    >
    > Pozdr.Lila
    Pisałem powyżej, że tam gdzie można rozpoznać twarze. A w "każdym mieście"
    są kamerki które pokazuja plamy a nie twarze...
    Inna sprawa, ja nie jestem wyrocznią .Pogooglaj jak ja onegdaj kiedy mnie
    temat interesował.Zdaje się ,że i na grupach z kimś postowałem sobie na
    temat.. Jeden link mi wpadł w rekę teraz z marszu
    .http://www.prawo.egospodarka.pl/34089,Monitoring-pr
    acownikow-co-wolno,2,34,3.html

    Palik