    From: d...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalne czy nie?!
    Date: Wed, 2 Jan 2008 04:57:19 -0800 (PST)

    On 23 Gru 2007, 00:34, p...@g...pl (Piotr Dembiński) wrote:

    > Z importem oprogramowania? Ja mam z tym do czynienia na co dzień :)

    > Jest. Zwykłe programy można bez problemu importować, podobnie jak
    > książki, muzykę, narzędzia, samochody i tym podobne.

    czyli że mogę mieć anglojęzyczną wersję programu np.z USA lub Wielkiej
    Brytanii i będzie ona tak samo legalna jak taka sama (lub np.
    polskojęzyczna) zakupiona w Polsce tak??

    i równie dobrze mogę mieć muzykę przywiezioną z za oceanu i też żadna
    policja nie będzie mogła mi jej skonfiskować pod pretekstem że jest w
    Polsce nie legalna bo nie widnieje na niej hologram Zaiksu tylko
    pewnie jakiś inny,tak??

    Czyli w Polsce tak restrykcyjne prawo odnośnie importu dotyczy tak
    naprawdę tylko filmów,tak??
    A właściwie dlaczego tak??
    Czemu przeprowadzając się do innego kraju nie mielibyśmy ze sobą
    zabrać ukochanej kolekcji oryginalnych filmów??
    Albo czemu nie mielibyśmy przywieść małemu chrześniakowi mieszkającemu
    na stałe za granicą filmu z polskim dabingiem lub lektorem na święta??