  • Data: 2007-01-07 16:41:08
    Temat: Re: Latarnia
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    eva napisał(a):
    > Sąsiedzi i ja chcemy żeby zamontowano u nas latarnie przed domem bo jest
    > ciemno.

    Ja chcę mieć fontannę przed domem, bo latem jest sucho...

    > Czy mogę poprosić o to radnego miejskiego ?

    Czemu radnego? - elektryka raczej.
    > nie wiem czy ten budżet jest zamknięty już na 2007 rok a jesli
    > tak to już nie można nic zrobić ?

    Można. Samemu stawić sobie latarnie przed domem i będzie jasno.
    Proste. Ja tak zrobiłam, nie czekając na radnego. Fontannę też
    ustawię.
    Denerwują mnie takie posocjalistyczne pozostałości w ludziach...
    Cóż za roszczeniowa postawa. Może jeszcze z podatków gminnych?