eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
  • Data: 2009-10-12 06:46:25
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:haq3hm$d2j$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ile razy tak się mylił, ciągle się logował i nie zauważał, że wchodzi nie
    > na swoje (nie widział jaki login jest wpisany, nie rozpoznał treści poczty
    > obcej...)?

    halo halo niedory czlowieku ;)
    uzywasz gmaila?

    bo mam wrazenie ze chyba nie do konca, nie musisz wejsc na konto pocztowe,
    aby sie zalogowac u uslug google w tym i do gmaila, mozna tak nieswiadomie
    sie logowac miesiacami

    jesli uzywasz gmail, to zaloguj sie z zapamietanym haslem
    wylacz przegladarke, wylacz kompa, wlacz odpal przegladarke, wejdz na
    google.pl czy com i zobacz co masz w prawym gornym rogu

    nie wiem jakie ona ma tam na niego kwity, ale aby sie zalogowac, to jak
    pisze, mozna to robic niswiadomie calymi miesiacami, oczywiscie jak sie nie
    ma swojego gmaila