eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
  • Data: 2009-10-12 14:41:07
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Oct 2009, AdamS wrote:

> [...]
    [...]
    > A dlaczego nie przyjąć że skoro twój komputer, twoje IP to i twoje konto
    > pocztowe skoro sam je załozyłeś i wymysliłeś hasło?

    Przy zakładaniu konta podaje się dane.
    Jeśli nie był to sławny numer na "Prawo Jazdy" (najczęściej karany
    polski kierowca, bodaj w Irlandii, jakiś zapisek z wyróżnieniem
    na igo nobla za to poszedł :)) ani inny "Miś Puchatek, zam. Las",
    to sprawa jest jasne: tego, czyje dane podali.
    Trudno będzie obronić inną "intencję".

    pzdr, Gotfryd