  • 1. Data: 2009-10-10 12:52:17
    Temat: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: Kunio <nie_m@m_maila.com>

    Sam jej kiedys zakladalem konta na gmailu i GG. Korzystala z nich z
    mojego kompa. Rozstalismy sie w niezgodzie i teraz, po 2 latach mam
    wezwanie na sprawe jako oskarzony za "wlamywanie" sie na jej konta - tak
    przypuszczam (oczywiscie za to ze logowalem sie, po tym jak juz nie
    bylismy razem)

    Jak z tego wybrnac?

  • 2. Data: 2009-10-10 12:53:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Kunio pisze:
> [...]
    > wezwanie na sprawe jako oskarzony za "wlamywanie" sie na jej konta - tak
    > przypuszczam (oczywiscie za to ze logowalem sie, po tym jak juz nie

    A po co logowałeś się na jej konta?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2009-10-10 13:03:57
    Od: Kunio <nie_m@m_maila.com>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A po co logowałeś się na jej konta?

    Przypadkiem ;)
    Przeciez dane i hasla byly zapamietane przez przegladarke. Ja niczego
    nie swiadom wchodzac na google logowalem sie na jej konto ;)

  • 4. Data: 2009-10-10 13:27:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Kunio pisze:
    > Przypadkiem ;)
    > Przeciez dane i hasla byly zapamietane przez przegladarke. Ja niczego
    > nie swiadom wchodzac na google logowalem sie na jej konto ;)

    No to skażą Cię niczego nieświadomego.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2009-10-10 13:28:24
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Przypadkiem ;)
    > Przeciez dane i hasla byly zapamietane przez przegladarke. Ja niczego nie
    > swiadom wchodzac na google logowalem sie na jej konto ;)

    na moj zdrowy rozum skoro nie wyczyscila pamieci cache i ciasteczek to sama
    sobie winna.
    nie byles swiadom tego co robisz bo ona zostawila swoje zapamietane haslo a
    gmail logowal na podstawie ciastek

  • 6. Data: 2009-10-10 13:41:24
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    > na moj zdrowy rozum skoro nie wyczyscila pamieci cache i ciasteczek to
    > sama sobie winna.
    > nie byles swiadom tego co robisz bo ona zostawila swoje zapamietane haslo
    > a gmail logowal na podstawie ciastek

    Ile razy tak się mylił, ciągle się logował i nie zauważał, że wchodzi nie na
    swoje (nie widział jaki login jest wpisany, nie rozpoznał treści poczty
    obcej...)?

    Art. 267. KK § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla
    niego nieprzeznaczonej, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do sieci
    telekomunikacyjnej lub przełamując albo omijając elektroniczne, magnetyczne,
    informatyczne lub inne szczególne jej zabezpieczenie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    § 2. Tej samej karze podlega, kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do całości
    lub części systemu informatycznego.

  • 7. Data: 2009-10-10 13:47:05
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > § 2. Tej samej karze podlega, kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do
    > całości lub części systemu informatycznego.

    przelamujac zabezpieczenie albo je obchodzac.
    a tu mamy otwarte drzwi na osciez.

    jesli wchodzisz na strone www.onet.pl bez koniecznosci logowania bo admin
    nie zalozyl hasla, bo zdjal albo w ogole nie chcial zakladac - to nie
    wlamujesz sie. Tak samo jesli dala ona autoryzacje jednemu komputerowi - to
    jej tylko i wylacznie wina.
    To tak jakbym dal tobie klucz do swojego mieszkania i oskarzyl cie potem ze
    wszedles do niego uzywajac tego kliucza.

    jesli ktos uzywal gmaila i zapamietal w ciastkach haslo to jak tylko
    otworzysz poczte gmaila to natychmiast sie logujesz

    pytanie czy po tej poczcie buszowal;)
    ale nawet jesli to sorry jak nie zobaczy loginu na gorze (a pokaz mi
    czlowiek aktory czyta wszystkie literki na stronie - wyszukuje sie tylko
    konkretnych informacji np lista maili czy tresc maila) to jak ma sie polapac
    ze to nie jego poczta?
    to tlumaczenie naginane ale do obrony

  • 8. Data: 2009-10-10 13:51:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Michał Gut"
    > przelamujac zabezpieczenie albo je obchodzac.
    > a tu mamy otwarte drzwi na osciez.

    § 2. Tej samej karze podlega, kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do
    całości lub części systemu informatycznego.

    Wydaje się, że jest osoba on nieuprawnionom.

    > jesli ktos uzywal gmaila i zapamietal w ciastkach haslo to jak tylko
    > otworzysz poczte gmaila to natychmiast sie logujesz

    No niby tak, choć trudno uwierzyć, że przez dwa lata się nie zorientował, że
    włazi na czyjąś pocztę.

  • 9. Data: 2009-10-10 13:52:09
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Kunio" <nie_m@m_maila.com> napisał

    > Przypadkiem ;)

    A jak się dowiedziała, i skąd wie, że wchodziłeś?

  • 10. Data: 2009-10-10 13:53:02
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    nieuprawnioną