eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
  • Data: 2009-10-12 14:24:21
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Artur M. Piwko" napisał:
    > Szyfrowanie loginu... to nowość na rynku. Chyba, że chodzi Ci
    > o szyfrowanie transmisji. Jeśli tak to się mylisz. "Gmail szyfruje loginy
    > i hasła".

    pewnie jest kilka skrzynek co to robią, w każdym razie ja kiedyś to
    sprawdzałem, bo nie mogłem uwierzyć w tą zabawę z wymyślaniem
    skomplikowanych loginów i haseł podczas gdy wszystko jest jawnie, wraz z
    treścią korespondencji wysyłąne po łączach, być może gmail daje możliwość
    szyfrowania, nie wiem, ale też nie wiem jaki jest to poziom szyfrowasnia,
    musiał bym sprawdzić a mi sie nie chce, zresztą tak czy siak właściciel
    serwera ma zawsze pełny dostęp to twojej poczyt!:O)

    > Ja używam darmowego a szyfruję/podpisuję treść
    > wiadomości. Jak ja to robię sam nie wiem...

    skoro nie wiesz jak to skąd wiesz że?:O)