eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
  • Data: 2009-10-12 06:48:38
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sun, 11 Oct 2009 16:19:52 +0200,
    Papa Smerf <P...@z...zalasami.trala.la> screamed:

    > nie ma co się podniecać darmowymi kontami, przecież one nawet nie szyfrują
    > loginów i haseł,

    Szyfrowanie loginu... to nowość na rynku. Chyba, że chodzi Ci
    o szyfrowanie transmisji. Jeśli tak to się mylisz. "Gmail szyfruje loginy
    i hasła".

    > ani terści korespondencji, wszystko jest jawne!!!!

    Treść korespondencji szyfruje nadawca. Chyba, że chodzi Ci o szyfrowanie
    transmisji. Jeśli tak to się mylisz. "Gmail szyfruje treść
    korespondencji." Tylko co z tego, skoro do MX-a wiadomość zazwyczaj
    dociera nieszyfrowana.

    > każdy kto uzyska dostęp do jakiego kolwiek pośredniego łącza, czy
    > rutera!!!:O)

    I to ma niby związek tylko z darmowymi kontami? Ja używam darmowego
    a szyfruję/podpisuję treść wiadomości. Jak ja to robię sam nie wiem...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 08:44:58 user up 12223 days, 20:39, 1 user, load average: 0.69, 0.38, 0.80 ]

    My computer's sick. I think my modem is a carrier.