  • Data: 2021-04-08 12:57:39
    Temat: Re: Ksiegi wieczyste
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof kw1618" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2021.04.07 o 12:10, J.F. pisze:

    >Jakie przepisy określają szybkość wpisów do KW ? Może kpa ?

    Nie o to chodzi - miano specjalnie przyspieszyc, dano dostep on-line
    notariuszom, zeby jakis oszust nie sprzedal nieruchomosci kilka razy.
    I to zdaje sie nie o wpis ostateczny chodzilo, tylko o "wzmianke", ze
    cos takiego czeka na przetworzenie.
    I co ... i teoria rozmywa sie z praktyka.

    Teraz patrze jeszcze raz .. jest tam jakas wzmianka z pasujaca datą,
    ale pusta, wiec nic z tego nie wynika.

    No i ciekaw jestem - zle patrze, czy moze notariusze maja lepszy
    widok, czy to po prostu takie kulawe jest ...

    J.