  • Data: 2021-05-03 21:57:34
    Temat: Re: Kryptowaluty v. bankowe opcje walutowe
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 19:17, Robert Tomasik pisze:

    > Nie do końca rozumiem - a chciałbym - po co do tego zakładać jakąkolwiek
    > mniej lub bardziej fikcyjną firmę.

    Chyba nie do końca zrozumiałeś link Animki ;-)

    Bitcan na swoim BLOGU bitcan.pl umieścił info że inna firma też
    sprzedająca/handlująca krypto podszywa się po Hołownię i twierdzi że
    dużo zarobił handlując u niej.

    Jest to podane jako ostrzeżenie przed tą właśnie _inną_ firmą i jej
    nagannym procederem marketingowym.
    A że gówno można takim "reklamodawcom" zrobić bo mają firmę na
    Madagaskarze i Hołownia może pisać na Berdyczów w obronie swojego
    wizerunku i dóbr osobistych... Nie pierwszy i nie ostatni ;-)

    Animka też nie rozumie kto tu kogo cytuje i co jest właściwie
    krytykowane ;-)

    PS. Jestem ZASMUCONY poziomem dyskutantów. Bez urazy ;)