    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kryptowaluta
    Date: Sun, 21 Apr 2019 09:01:30 +0200

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 22:07:06 +0200, J.F. napisał(a):

    > Od lat mam ochote przeczytac jak to dokladnie dziala, i zawsze brakuje
    > czasu.
    >
    > Wydaje mi sie, ze w tym systemie sie kryja dodatkowe mozliwosci.
    > Za to martwi mnie co innego - czy serwery sobie poradza z
    > ksiegowaniem? Tam chyba przybywa informacji w olbrzymich ilosciach i
    > trzeba to wszystko spamietac.
    >
    > A uzytkownicy ... na razie mnoza systemy.
    >
    > J.

    Nie poradzą sobie... .
    bo do księgowania potrzebne będą co raz wydajniejsze maszyny.
    Jakieś 2 lata temu na potwierdzenie transakcji
    trzeba było czekać ok 15 min, bez dodatkowych opłat.
    Po wniesieniu takowej (opłaty) czas ten skracał się do kilku minut.
    Na zakup takich maszyn stać będzie... o ironio... tylko... banki.

    Warto zdawać sobie sprawę z faktu, że na terytorium RP
    kryptowaluta BTC nie jest walutą a towarem.
    Jest kilka państw w których BTC jest walutą.

    Użytkownicy mnożą...
    bo wybrali "czerwony ocean" zamiast "błękitnego".