    From: "SC" <o...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk Inkasso-pozew
    Date: Fri, 1 Aug 2003 13:42:03 +0200

    > Nakaz zaplaty jest od razu wykonalny,nie ma potrzeby nadawania mu klauzuli
    > natychmiastowej wykonalnosci przez sad.

    Miałem nakaz zapłaty wydany przez Sąd dla mojego lokatora. Musiałem odczekać
    2 tygodnie i opłacic 5 zł z groszami za nadanie klauzuli wykonalności.
    Bez tej klauzuli komornik nie chciał przyjąc sprawy.

    Telefonu nie podawałem przy zawieraniu umowy gdyż nigdy tego nie robię.

    A co do kruka to poczekam.
    Takie 146 zł Wizja pobrała takze od mojej Mamy. Więc razem daje to ok. 300
    zł.
    Mam podpisy kwitujące te kwoty. Obie kwoty nie dotarły do wizji.
    Przedstawiciel wizji sie wypina i nie chce rozmawiać. Zwala wine na
    pracownika który już u niego nie pracuje.
    Generalnie zdałem dwa dekodery i mam wizje z głowy.
    Całe szczeście że nie podpisaliśmy im weksla in blanco. W zamian pobrali od
    nas te 146 zł.
    SC