    From: "SC" <o...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk Inkasso-pozew
    Date: Fri, 1 Aug 2003 06:58:04 +0200

    Odemnie żądają 300 zł za spóźnienie (kilka dni po terminie) się z oddaniem
    dekodera.
    Olałem ich. Wysyłają takie groźnie wyglądające druki a nawet kopię pozwu.
    Znaleźli nawet mój domowy telefon i mnie zaczęli nękać.
    Powiedziałem im grzecznie, że jak są w 100 % pewni swojej wygranej to niech
    sprawę skierują do Sadu a nie bawią się w błyskotliwe druki i telefony.
    W moim przypadku sprawa wygląda tak, że ja wpłaciłem 146 zł kaucji przy
    zawarciu umowy i tę kaucje "pobrał"
    sobie montazysta bo nie jest odnotowana na moim koncie w Wizji.
    Czyli przedstawiciel Wizji okradł mnie a oni się wypinają i mówią, że moge
    go skarzyć z powództwa cywilnego.
    W dodatku to Wizja zmieniła warunki umowy i ja się nie zgadzam żeby mnie
    sprzedała Cyfrze+ Chcę aby Cyfra + podpisała ze mną osobna umowę.
    Nigdyn żaden list od Wizji nie był polecony ani ZPO. Kazde moje pismo do
    nich było ZPO a oni na nie nigdy nie odpowiedzieli. ( w regulaminie jest
    napisane, że nie mają takiego obowiązku)
    Ponad pól roku trwało zanim udało mi sie od nich uwolnić.
    Generalnie straszą. Tak mi sie wydaje. Pomyśl. Gdybyś miał 100% pewność, że
    mazs rację to czy mając taką bezduszną i cwaną firmę jak Wizja czy Cyfra
    bawiłbyś się w wysyłanie kolorowych druczków jako zwykłe listy nie polecone
    ani nie ZPO ? Przysłał byś mni dwa wezwania do zapłaty ZPO i od razu do
    Sądu. Sąd na rozprawie zamknietej wydałby nakaz płatniczy następnie wydał
    klauzule wykonalności i hajda do komornika. Za 1-2 mce miałbyś już gotówkę.
    No ale kazda sprawa jest inna i wybór należy do Ciebie.
    Sławek