  • Data: 2008-01-27 20:43:59
    Temat: Re: Kradziony telefon
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BEzedura
    Mnie w nocy zatrzmali i sprawdzili IMEI jako ze mam bardzo nietypowy
    telefon , w zasadzie jedna funkcji w tym urządzeniu to telefon, to nie
    wiedziała nawet jak to włączyć czy otworzyć
    Tak- to była policjantka.
    Ku ich zmartwieniu urządzenie mam legalne.

    policjanci nie sprawdzaja numerów imei telefonów przy rutynowej kontroli
    mnie to wyglada na takie coś że on pozyczył jakiemus dresowi , albo
    szalikowcowi , albo mozliwe ze sam był takim
    a u takich to sprawdzaja, bo takie palanty często, jak nie zawsze,
    dysponują kradzionymi aparatami.
    normalnym ludziom to policjanty nie zagladaja do kieszeni by wyciagnąć
    telefon, a juz o sprawdzeniu mowy nie ma
    element przstępczy, szumowiny i takich róznych dresów często rzucają
    policjanty na glebę i się ich dość szczegółowo sprawdza.
    gosciu dał dupy mając lewy telefon i teraz tworzy ledendę.
    oj nie z nami te numery koleś