    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez numeru GG
    Date: Sun, 15 Oct 2006 18:17:43 +0200

    Uzytkownik "Magda" <M...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:egtbg3$o89$03$1@news.t-online.com...

    > Czy zlamanie hasla do gadu -gadu i kradziez tego numeru jest
    > przestepstwem? Wlasnie dzisiaj ktos wlamal sie i zmienil haslo mi moj
    > krotki numer gg.

    numer nie jest twoj, tylko operatora, wiec tak na dobra sprawe to tobie nikt
    niczego nie ukradl, wlamano sie tez nie do ciebie, tylko na serwer
    operatora, wiec tak naprawde jak dla mnie to nie jestes strona w tym
    problemie, a w kazdym razie nie bezpsrednio

    pisz do gg, ale jak znam zycie to polaza na to laske, nie po raz pierwszy i
    nie po raz ostatni cos takiego sie wydazylo, a czasm sie zastanawiam czy to
    oni sami tego nie robia