  • Data: 2021-08-17 13:44:03
    Temat: Re: Koscielnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Aug 2021 10:49:32 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > No to ja nie za bardzo rozumiem o co chodzi.
    > Badamy, co dwóch dorosłych wykształconych ludzi robi w łóżku?

    Ksiedzu katolickiemu nie wypada.

    Tylko o ile rozumiem - ks. Oko sie to nie spodobalo, napisal stosowny
    artykul, gdzie obsmarowal homoseksualizm w KK, i polaczyl z pedofilia,
    na tyle mocno, ze az sie niemieckiemu ksiedzu nie spodobalo.

    Niemiecki ksiadz taki tolerancyjny dla bliznich, czy sam homo?

    https://dorzeczy.pl/opinie/194971/ks-oko-o-homoseksu
    alnych-klikach-w-kosciele.html

    Taa ... to sa homoseksualne kliki w Watykanie, czy nie ma/dobrze
    ukryte?
    Bo o pedofilne, to chyba pytac nie wolno :-)

    J.