  • Data: 2022-02-04 20:41:15
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2022 o 15:32, J.F pisze:

    > Patrz na ZUS.
    > Poki umieraja glownie starsi ... dla wladzy tym lepiej :-)

    Dla zusu. Dla właszy nie, bo to ich elektroat umiera. Choć liczyłem
    kiedyś i wychodziło, że bez znaczenia większego. Choć u dudy to chyba
    40k różnicy było - akurat by wyszło...

    > Mnie tylko ciekawi skad te antyszczepionkowe postawy.
    > Przeciez ci starsi sami byli szczepieni za młodu, dzieci szczepili,
    > moze nawet wnuki im zaszczepionow ... to kto im nagadal cos zlego o
    > szczepionkach.

    Za komuny nikt nie pytał, tylko był rozkaz to nadstawiali rękę. A teraz
    nadeszła wolnośc to trza korzystać, bo już niewiele zostało;)

    > Ale obiektywnie przyznaje, ze szczepionki na Covid to na razie malo
    > sprawdzone są :-)

    To że mało sprawdzone, to jest usprawiedliwione sytuacją. To że się
    uprawia propagandę zaprzeczając faktom to już trochę boli.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.