    Date: Sat, 27 Aug 2022 15:15:58 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <BF_NK.1979517$WVT9.1626798@fx11.ams1>
    <630887e3$0$6205$65785112@news.neostrada.pl>
    <6308884e$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
    <63088b72$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <6309d649$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <6309e679$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <6309e8ad$0$6203$65785112@news.neostrada.pl>
    <6309ea1f$0$6192$65785112@news.neostrada.pl>
    <6309ebe6$0$6211$65785112@news.neostrada.pl>
    <6309f04d$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <1jbhqn8mhjr76$.1o14c9xc6ct5p$.dlg@40tude.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Konin - jest akt oskarżeni

    W dniu 27.08.2022 o 14:52, J.F pisze:

    > Co masz na mysli - niewydolnosc oddechowo-krązeniową?

    To nie jest uduszenie, tylko "niewydolność oddechowo-krązeniowa".
    Uduszenie, to pozbawienie dostępu do powietrza. Możliwości tego bywa
    sporo. Zasypanie, zamknięcie krtani, zamknięcie nosa i ust (przykłądowo
    worek foliowy) albo brak tlenu (utonięcie, jakiś gaz itp).

    "Niewydolność oddechowo-krążeniowa", to może być skutek w/w, ale też
    przykładowo skutek przerwania rdzenia kręgowego na odcinku szyjnym, albo
    przyjęcie tak dużej ilości alkoholu, że mięśnie przestają pracować. To
    tyle, jak od laika. Zapytaj jakiegoś biegłego, to pewnie to potrafi
    lepiej wyjaśnić.

    > tuz przed uzyciem tasera mu sie chcialo, bo oddychal i krzyczal ...

    Co jest dowodem tego, że wcześniej nie umarł. I tylko tego. Czy gdyby po
    użyciu tasera trafił go pocisk z broni palnej, to też byśmy się upierali
    przy spowodowaniu śmierci przez taser? A kiedy go duszono? Pytam, bo mi
    się nie chce szukać, a skoro się tym zdarzeniem tak pasjonujesz, to może
    pamiętasz.

    --
    Robert Tomasik