  • Data: 2002-07-31 09:10:16
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli sprawa jest przecieko niemu - to jest.
    > Jesli jest pokrzywdzonym, to tez jest.
    tak tak, mowie tylko o pelnomocnictwie, bo chcialam isc i posprawdzac akta
    mojego meza (bo on nie ma czasu!), wypisalismy upowaznienie, i odeslano mnie
    z kwitkiem

    bo w pierwszej wersji bylo: ze w sprawach karnych nie ma pelnomocnictw!, po
    moim wielkim zdziwieniu okazalo sie ze sa, ale tak jak napisalam
    potwierdzone notarialnie i wtedy dopiero przewodniczacy moze ale nie musi mi
    udostepnic akt! (czytaj - nie udostepni)

    ania