eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-12 17:13:06
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2021 o 16:38, nadir pisze:

    > No ale też bez przesady, że "od teraz" to więzienia i areszty będą
    > kuźnią kard i talentów dla Służby Cywilnej.

    Pewnie nie, bo nie chodzi o to, żeby z kryminalistów robić urzędników, a
    jedynie o to, że część towarzyszy ma na koncie prawomocne wyroki i żeby
    im kariery nie utrudniać. Ale ja o twoim wywodzie, jakoby z przestępcy
    podatkowego miałby być niezły naczelnik urzędu. Otóż nie.

    > Jak bez znaczenia?

    Normalnie.

    > Albo złamał prawo, albo nie.

    Ubecy też działali zgodnie z uwczesnym prawem. Przynajmniej ci nie
    skazani prawomocnymi wyrokami. Więc z dupy argument.

    > A oceny moralne to już inna sprawa, każdy ma z grubsza podobne, ale w
    > szczegółach już nie.

    My nie rozmawiamy o tym, czy ktoś złamał prawo a czy się nadaje na
    przewodniczącego komisji sprawiedliwości i praw człowieka. Ty albo ja
    też nie złamaliśmy a raczej się nie nadajemy. Choć w sumie pewnie
    bardziej niż obecny.

    > Ale jakiś konkretny, czy tak w ogóle?

    Tak w ogóle.

    > I dlaczego się nie nadaje, bo nie ma dzieci? Są i tacy co mają.

    Nawet nie dlatego.

    --
    Shrek