    Subject: Re: Katastrofa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e2d5e5f$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e2d93d3$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e2da7a4$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e2dc4c0$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e2ebe2f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e2f1666$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e335142$1$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 30 Jan 2020 23:04:10 +0100

    W dniu 30.01.2020 o 22:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > A tak swoją drogą z którego przepisu obywatel ma otwierać chatę o 6-tej
    > czy o jakiejkolwiek innej?
    > Korea Północna czy co?

    Tak akurat jest chyba wszędzie. No głupio by było jakby można było łamać
    prawo i mieć policję w dupie. Problem w tym gdy policja tych uprawnień
    nadużywa (na przykład wpisując bzdury jako powód czynności).

    Z innej beczki. Mój dzielnicowy twierdzi, że nic się świrowi nie da
    zrobić, bo co policja ma zrobić jak on drzwi nie otwiera? Co więcej on
    jako dzielnicowy nie ma prawa prowadzić żadnej czynności dopóki nie
    będzie postępowania w sprawie. Żadnych czyli nie może przyjąć zgłoszenia
    ani na przykład rozpytywać. Uważam że pierdoli od rzeczy bo mandat za
    przechodzenie w miejscu niedozwolonym dostałem, mimo że nikt nie
    pofatygował się na komisariat mnie podpierdolić;)

    --
    Shrek