  • Data: 2004-04-27 13:36:21
    Temat: Re: KRUK
    Od: sebol <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sg wrote:

    > Czy firma ,która przekazuje adres i inne dane osobowe dla celów
    > windykacyjnych firmie KRUK lub innej ma prawo tak uczynić ?.Przy zdawaniu
    > tunera do sławetnej cyfry plus nie oddałem razem z tunerem karty.Po dwóch
    > latach firma ocknęła się i żąda karty lub opłaty za nią ponad 300 zł.

    Zdania sa podzielone jest chodzi o ochrone danych osobowych - ale
    mniejsza o nie.

    Jezeli twoj dlug zostal sprzedany to powinienes zostac powiadomiony o
    cesji wierzytelnosci na pismie.
    Jezeli KRUK tylko windykuje jako pelnomocnik to wypadaloby przekazac
    pelnomocnictwo.
    Jak ci juz je pokaza to nastepnie bez niepotrzebych słów wskaz im drzewo
    na ktore mają skoczyc - po 2 latach dlug sie przeterminował.

    > Nie
    > kwestionując faktu konieczności zapłacenia lub zwrotu karty dziwi mnie
    > horrendalna cena za ten kawałek plastiku dlatego zacząłem negocjować sprawę
    > ceny.

    jezeli go masz to po prostu oddaj im. KC przewiduje taka mozliwosc jak
    zwrot niezaplaconego towaru.

    > Niestety próba negocjacji skończyła się pismem od KRUKA żadającym już
    > teraz ceny dwukrotnie wyższej.

    kosz.

    > CZY W TYM KRAJU JEST JAKIEŚ PRAWO CZY MAM SOBIE KUPIC PISTOLET I OCZEKIWAĆ
    > SPOKOJNIE WTEDY WIZYTY Z FIRMY KRUK?.

    zamiast pistoletu zainwestuj w wycieczke.

    > A może to ja jestem za przeproszeniem "porąbany"?

    tego tez nie mozna wykluczyc ;)

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl