  • Data: 2002-08-03 14:04:23
    Temat: Re: KLEPTOMANIA?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luc Nawrocki" <l...@k...lm.pl> napisał w wiadomości:
    > Witam!
    [...]
    > Moje pytanie brzmi, czy istnieje jakaś regulacja prawna, odnosząca się do
    > tego typu zjawisk, natrętnego pilnowania klijęta. Zachowanie obsługi tego
    > sklepu jest dla mnie ujmujące i narusza moją godność osobistą i
    prywatność.
    > Nie jestem przestępcą, a właśnie tak się czuję w tym sklepie.

    Nie ma przepisu zabraniającego pilnowania towaru przed kradzieżą. Jesli ten
    sklep Ci nie odpowiada zawsze możesz robić zakupy w innym sklepie. Obsługa
    ma nawet prawo wyprosić Cię i nic z tym nie zrobisz ponieważ sklep jest
    własnością prywatną i wchodząc zgadzasz się na ich warunki (obowiązek
    robienia zakupów z koszykiem, zakaz wnoszenia toreb/plecaków itp).
    Po prostu jeśli obsługa zaczyna byc zbytnio natrętna to możesz zwrócić im na
    to uwagę i tyle.

    Serwiz