  • Data: 2007-08-04 09:05:06
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f8v22d$46d$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 12:52
    > (autor Johnson
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8v1ep$bh4$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > No i? Przeprowadzasz badanie na tak niereprezentatywnym okresie i chcesz
    > interpretować wyniki. Przecie nikt nie mówił, że przez światła spadną
    > wypadki do zera. Wpływ świateł nie jest aż tak duży. Na pewno ułatwiają
    > one
    > życie kierowcom. Poza tym, światła raczej mają wpływ na stłuczki niż na
    > wypadki i śmiertelność, bo są najbardziej skuteczne w ruchu miejskim i na
> [...]

    Miało być az do 20% mniej wypadków, okazuje sie ze nawet nie jest tyle samo
    co w zeszłym roku ale ciut wiecej, zawsze byłem przeciwnikiem jazdy na
    włączonych światłach, nasz kraj lezy na takiej szerokosci geograficznej ze
    latem swiatła sa zbędne, wiec pomysł wprowadzenia obowiazkowej jazdy na
    swiatłach w Polsce i Czechach jest durny, w Norwegi OK, tam jest teren
    gorzysty a snieg potrafi lezec ponad pol roku, ale w Polsce to swietny
    pomysl na kase dla naszych mędrców! A Ci ktorzy popieraja jazde na
    swiatłach, niech dalej słuchają ks. Rydzyka.