    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to wyglada w praktyce?
    Date: Thu, 20 Nov 2003 15:02:14 +0100

    news:bpieu8$sch$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A pamiętasz pytania? Powtórzę:

    > Jeśli mandat dostała kobieta to ona jest winna spowodowania wypadku i to
    że
    > obrażenia zostały zakwalifiowane jako >7dni . Czyli mamy wykroczenie.Oraz
    > że kobieta wjechała na czerwonym a gość na zielonym.

    Kurde ten gosc mnie po prostu rozbawia do lez..
    Misiek - lesiek a moze to kobieta wjechala na zielonym ?? czytaj dokladnie
    Policja orzekla wine kobiety moze dlatego ze gosc glosniej krzyczal, moze
    swiadkow nie bylo.. nie wiadomo...
    nie wiadomo tez czy to prawda.. tak czy inaczej policja jej nie uwierzyla a
    sad uwierzyl (moze sie przyznal, moze pojawily sie nowe dowody)..

    A kochany lesiu to czy kobieta dostala mandat czy nie nie ma zadnego
    znaczenia....
    Mozna w kolizji dostac mandat za przekroczenie predkosci ale jesli to nie
    ona byla przyczyna wypadku bo policja orzeknie ze nawet przy mniejszej
    predkosci i tak do wypadku by doszlo to winy nie ma .. proste.. ????
    Mysl wiecej lesiu, ucz sie.. a nie tylko glupoty wypisujesz