  • Data: 2006-01-06 20:43:47
    Temat: Re: Jak to jest....?
    Od: Tomek <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heming wrote:

    > KC nie stanowi podstawy do wszczęcia ani do postępowania karnego!!!! Muszą
    > być wypełnione znamiona czynu określone w KK - prawdopodobnie chodzi Ci o
    > 286 KK, ale napisz coś więcej.

    zacytowałem tak jak przysłali mi w liście pismo (list zwykły - nawet nie
    stać ich było na odrobine wysiłku i wysłania listem poleconym)
    chodzi o to że ponad rok temu uczęszczałem na prywatne lekcje
    angielskiego , umknęła mi zapłata za naukę za jeden miesiąc (wcześniej i
    później opłaty uiszczałem jak należy - chociaż nauka nie trwała zbyt
    długo) i dopiero teraz dostałem liścik że czegoś nie uregulowałem...
    Fakt - nie zapłaciłem, ale z drugiej strony po tak długim czasie jakoś
    nie mam ochoty tym bardziej że jakość ich usług była kiepska, a list
    dostałem bez jakiejkolwiek normalnej, grzecznej ludzkiej informacji że z
    czymś tam zalegam (chociażby zwykły telefon)... tylko od razu list z
    w.w. groźbami... No więc muszę koniecznie tą ratę zapłacić czy mogę
    sobie odpuścić?