  • Data: 2003-05-11 10:44:22
    Temat: Re: Jak sprzedać program?
    Od: "KrzysztoF" <f...@b...usun.gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:bffqbv0r9vvmh5k8kmi79ouo73tmtpo8cg@4ax.com...

    >Ooo, taki jakis program. Poprosimy o licencje. Aaa, ktos sprzedal,
    >pan wygrzebie umowe. Dziekuje, pan X,, Y, adres Z. Ciekawe, czy
    >prywatny czlowiek wydal kilka tys. zlotych na kompilator.
    >Niech sie pan nie martwi. Sami to sprawdzimy. :-)

    Bzdura .... jak to sobie niby wyobrazasz?
    I teraz ida do mnie - sprawdzaja moj komputer - znajduja
    u mnie oprogramowanie - pytaja skad ja mam i ida do tego
    ktory mi to sprredal ? ...i tak dalej ?
    BSA przychodzi i oczekuje od Ciebie licencji, lub innych dokumentow
    potwierdzajacych ze oprogramowanie ktore posiadasz nie jest "lewe"
    Z doswiadczenia wiem, ze wystraczylo przedstawic umowe-zlecenie na
    przygotowanie apliakacji i bylo po problemie - czlowiek, ktory to pisal
    nie mial i nie ma zadnych problemow z BSA..

    Pozdrawiam
    KrzysztoF