  • Data: 2014-03-29 20:15:14
    Temat: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:lh3jhq$onn$2@node2.news.atman.pl...

    > No to jak byłbym wredny o od razu zawiadamiał prokuraturę, że taka firma
    > w osobie przedstawiciela praktycznie przyznała się, że umowy nie ma i
    > chce wyłudzić nienależne opłaty.

    Pomysł dobry, tylko ja bym nieco zmodyfikował sam zarzut. Oszustwo ze
    strony operatora jest moim zdaniem nie do utrzymania, ale w kierunku art.
    287§1 kk podnosząc, że telemarketer zaznaczajac przedłużenie umowy na
    kolejne dwa lata działał w celu osiągnięcia przez siebie korzyści
    majątkowej (prowizja), conajmniej godził się na na wyrządzenie innej osobie
    szkody (kara za wcześniejsze zerwanie umowy), bez upoważnienia (bo aonent
    musiałby go upoważnić do zaznaczenia zawarcia umowy na 24 miesiące)
    wprowadził nowy zapis danych informatycznych). Bo obecne żądania operatora
    tak naprawdę są pochodzą tamtego przestępstwa. Z tym, że jeak się to
    nagranie nie znajdzie faktycznie, to sprawa upadnie, bo będzie wątpliwość,
    czy klient wyraził zgodę na przedłużenie umowy, czy nie, a tę należy
    wyjaśnić nan korzyść potencjalnego oskarżonego.