  • Data: 2005-01-20 07:27:26
    Temat: Re: Jak postapic
    Od: "Aleks" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >w odpowiednich dokumentach i gdyby zaszła taka koniecznosć, to spokojnie
    >można się na to powołać. Wystarczy podać datę i godzinę.

    Tego nie wiedzialem.

    >Zastanów się. Przecież równie dobrze mogło do żadnej awantury nie dojsć, a
    >Ty chcac się pozbyć domownika wykorzystujac fakt, że przyszedł pijany i spi
    >wzywasz policję.

    A jesli np. sasiedzi slyszeli awanture? Policja widzi zniszczoen sprzety
    itd?
    Nadal moze to byc sytuacja ze robie to specjalnie. Jak udowodnic, ze nie
    robie tego specjalnie?
    Chcialbym wyjasnic te chora sytuacje i skonczyc to wszystko zanim dojdzie do
    jakiejs tragedii.

    >Co do twoich praw. jesli wszczynanie awantur się powtarza, to można
    próbować
    >isć w stronę znęcania się, albo zakłócania porzadku. I takie zawiadomienie
    >możesz złożyć Policji.

    Dobrze, ale jesli nie pozwalam na uszkodzenia ciala to jakie mam dowody na
    znecaniem sie? Czy wystarcza zgloszenia na Policje o zaklocaniu porzadku?
    Jak postepowac?

    Palenie cudzych garnków jest
    >przestępstw/wykroczeniem, o ile jest to celowa działalnosć, a nie wynik
    >nieuwagi.

    Czyli wiecej praw ma sprawca? NIe wiem czy mozna mowic o celeowsci dzialan
    osoby ktora jest pod wplywem alkoholu. Zapewne jest to wynik nieuwagi, ale
    czy
    tak naprawde jest?