  • Data: 2021-02-16 12:27:17
    Temat: Re: Jak odebrać przesyłkę?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.02.2021 o 11:03, Andrzej Kłos pisze:

    > Ale jest jeszcze "Polska C" gdzie najbliższy paczkomat jest w odległości
    > 12 km albo "w ogóle", w każdym razie wyszukiwarka InPostu nawet nie
    > próbuje podać najbliższego, bo w tej kategorii (najbliższy) nie
    > występuje żaden. A kurier poczty dowiezie na miejsce.

    Kurier inpostu też (ale pewnie drożej).

    Inpost to była totalna porażka w listach, kiedy to się przesyłki sądowe
    odbierało z pudła stojącego na ladzie w szemranym sklepiku na Brzeskiej.

    W paczkach są w porządku.

    Z pocztą to ja się zawsze boję, że zamiast paczki będzie awizo. Zresztą
    taki DHL ma tak samo.

    MJ