  • Data: 2004-06-24 18:50:31
    Temat: Re: Jak dosta?? NIP??
    Od: "robert agner" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Można sobie wziąźć czyjś, jak swojego nie dostaniesz,
    nikt nie sprawdza tego, idziesz do okienka prosisz o wniosek zmiany danych w
    NIP, wypełniasz na kolanie, dane jakie Ci przyjdą do głowy, sąsiada,
    Optimusa, J.Oleksego, co masz pod ręką, i swoje jako nowe. Jak będzie
    bystrzak przy okienku to może zobaczyc inne nazwisko i zapytać kiedy
    zmieniłeś, powiedz że wczoraj.
    Ja jak zmieniłem dowód i meldunek to przyszedłem i w 5 min wypełniłem
    wniosek, zostawiłem i wsjo. Nikt nawet nie sprawdził nowego dowodu, nic.
    pozdrufka ,