  • Data: 2021-01-15 06:38:45
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak masz zamiar przejść przez ulicę, to ograniczasz sie do konstatacji,
    > że zielone światło na to pozwala, a czerwone zabrania (co wynika
    > zaledwie z Rozporządzenia), czy też analizujesz, czy owo Rozporządzenie
    > jest zgodne z Konstytucją?

    Ja zwykle analizuje czy kulson jest mi w stanie udowodnić, że do
    przejścia jest bliżej niż 100 metrów.

    W kwestii dyskusji o możliwości odmówienia mandatu - kulson albo nie
    znał tego przepisu albo zapomniał i upierał się, że spotkamy się że
    dostanę nakazowym, więc nie ma sensu nie podpisywać. Jak mu
    odpowiedziałem, że owszem dostanę i napiszę sprzeciw, gdzie on będzie
    miał udowodnić że jest mniej niż 10 a nie ja że jest więcej to
    odpowidział, że "spotkamy się w takim razie sądzie". Chyba zmienił
    zdanie, bo nic nie przyszło, Natomiast mniej zabawne jest, że mówił z
    takim przekonaniem, że chyba w to wierzył.

    BTW - był kiedyś na jutubie świetny dialog na ten temat - "sprawca"
    tłumaczył, że w całej cywilizowanej europie łazi się przez jezdnie gdzie
    popadnie. Odpowiedź (wtedy jeszcze policjanta) rozwala system "ale my
    jesteśmy w polsce a nie europie";)

    --
    Shrek