  • Data: 2021-01-15 10:38:31
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6000757c$0$529$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 14.01.2021 o 12:18, J.F. pisze:

    >W sumie możemy, ale wypadałoby dać znać, że zmieniamy temat.

    > U nas tez rozne okresy "wlada ludowa" miala.
    > krotkie guglanie

    >No wiesz - jakkolwiek każda śmierć to jakaś tragedia, to jednak 1

    Ale czy mial uprawnienia do zastrzelenia ... nieuzbrojonego zapewne
    :-)

    >przypadek na całość istnienia przejścia to trochę za mało żeby
    >wopistów

    1 znalazlem na szybko. Ilu ich bylo razem ? Moze IPN wie ..

    >uznać za organizację przestępczą. Pomyśl jak musiałbyś określić
    >wojsko polskie;)

    "Ludowe" ?

    >No właśnie dlatego wątpie w to masowe strzelanie przez wopistów do
    >ludzi.

    Bo nie bylow warunkow/nie musieli.

    Ale co bylo, gdybysmy mieli granice typu "zelazna kurtyna" ?
    Strzelaliby i mieli poczucie dobrze spelnionego obowiazku ?

    Pamietasz film "I jak Ikar" ?
    https://www.cda.pl/video/530745984

    Szkoda ze bez polskiego dzwieku, tylko napisy, bo o tresc tu chodzi.
    Moze gdzies tu bedzie lepsza
    https://vodlife.pl/online/i-jak-ikar-1979

    Przewin do 1:09:40

    A po polsku ...
    http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/64968/Wrocl
    awianie-powtorzyli-szokujacy-eksperyment-Milgrama-PO
    SLUCHAJ#

    Tylko nie napisali, jakie byly wyniki ... gdzies od 20 min audycji cos
    mowia.

    A Ty ... przy jakim napieciu bys przerwal ? :-)

    J.