  • Data: 2021-03-31 16:24:53
    Temat: Re: Interpretacja rozszerzająca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6062b5ae$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 29.03.2021 o 14:26, Marcin Debowski pisze:
    >Że co? Byłem przekonany, że oni jakiegoś chłopaczka, co nie bardzo
    >rozumie co odwala ze szkółki wyciągnęli, żeby powtarzał "polska
    >policja jest dobra, jesteśmy poważną formacją, nasza formacja jest
    >poważna, ci co ich pałujemy są źli, policja jest dobra".

    No jak - na takim stanowisku to i obycie i stopien potrzebny, nie
    mozna zaraz po szkolce.

    >A tymczasem rzecznik "po co mi głowa - jem niom" ma tytuł doktora
    >prawa. Widzę, że posiadanie tytułu doktora nauk prawniczych powoli
    >zaczyna być powodem do wstydu;)

    Tylko tak nie wiadomo, czy doktor trafil do policji, czy policjant
    doktorat zrobil.
    Tzn wiadomo:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mariusz_Ciarka

    "Studiował w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie na kierunku
    administracja w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego
    uzyskując tytuł oficera dyplomowanego.
    Ukończył również studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Śląskiego uzyskując tytuł magistra prawa.
    Odbył tam również studia doktoranckie z zakresu prawa.
    W 2014 na podstawie napisanej [...] uzyskał na Wydziale Prawa i
    Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie stopień
    naukowy doktora nauk prawnych w zakresie prawa, specjalność prawo
    karne[9].
    W latach 1998-2005 pracował w służbach kryminalnych komendy powiatowej
    Policji w Gostyninie [...]
    Od września 2013 roku rzecznik prasowy Małopolskiego Komendanta
    Wojewódzkiego Policji [...]"

    I tak ciagle w sluzbie, a studia i doktorat to chyba troche z doskoku.
    Wybor uniwerku tez ciekawy - ale pewnie ze Szczytna latwo o kontakt w
    Olsztynie.

    J.