  • Data: 2014-02-28 21:29:16
    Temat: Re: Inpost - odbiór przesyłki
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Córka z legitymacją nie działa ;). Już spróbowałam.

    Zagnij ich ich własnym regulaminem. Poproś o podanie podstawy prawnej
    (punktu regulaminu), który wymaga przedstawienia aktu urodzenia.
    Jedyne co jest na ten temat to: "może zażądać od adresata lub osoby
    uprawnionej do odbioru przesyłki okazania aktualnego i ważnego dowodu
    osobistego, paszportu, prawa jazdy lub innego dokumentu z
    fotografią, odciskiem pieczęci urzędowej z wizerunkiem orła oraz
    podpisem jego posiadacza".
    Ty jesteś uprawniona jako opiekun prawny. Akt urodzenia i tak nie
    zawiera potwierdzenia czy masz prawa rodzicielskie.
    A legitymacja szkolna jak najbardziej powinna się nadawać jeśli chciało
    by odebrać dziecko: jest zdjęcie, podpis posiadacza i odcisk pieczęci
    urzędowej (szkoły).

    Zachęciłem się. W poniedziałek wyślę do swojego dziecka :)

    --
    Krzysztof