  • Data: 2015-05-13 16:23:40
    Temat: Re: Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mivf56$59o$1@node1.news.atman.pl...

    > Piszę - ja piszę.
    >
    > Pisze - on pisze.
    >
    > Jak się czepiasz, to już rób to z sensem ;)

    > Podejrzana sprawa, zdaje się, że nie da się wystawić na allegro aukcji
    > zupełnie bez określenia zasad wysyłki. Tu problem jest chyba z
    > czytaniem/obsługą allegro przez kupującego.

    Tak zupełnie to nie. Trzeba podać przynajmniej jeden sposób dostarczenia
    towaru (na przykład tylko "odbiór osobisty"), nie ma obowiązku podawania ile
    czasu klient będzie czekał na towar - to w przypadku kont prywatnych. Jak
    się kupuje od firm, to faktycznie chyba zawsze taka informacja jest, więc
    być może jest taki wymóg dla kont firmowych. Może to ma związek z jakiś czas
    temu zaostrzoną ustawą o prawach konsumenta. Tylko, że aukcje osób
    prywatnych pod nią nie podpadają.

    Agnieszka