  • Data: 2015-12-06 10:50:36
    Temat: Re: II SA/Rz 134/13
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F."

    >Wariant IV:
    >Listonosz jak zwykle nie chodzi po mieszkaniach, tylko od razu wrzuca awiza
    >do skrzynki i co Pan mu zrobisz.

    Ale ten wariant chyba najmniej podejrzany w dyskutowanej kwestii.
    Adresat zostal poinformowany, ze jest do niego pismo i powinien je
    odebrac.
    ---
    Tak sobie. Awizo można wrzucić zawsze a odebrać tylko przy sprzyjających
    wiatrach. Przede wszystkim trzeba gdzieś po to iść a to już nie jest to samo
    co odebranie w miejscu zamieszkania. Dalej punkt odbioru nie musi być
    czynny. No i jeszcze może być tak, że nie wydadzą Ci pisma.

    Problem sie robi jak mu sie nie chce wrzucac tego jednego awiza, a za
    2 tygodnie napisze "awizowano dwukrotnie".
    ---
    No to jest problem poświadczania nieprawdy, ale generalnie utrudnianie
    odbioru lub niewydawanie wydaje się być przestępstwem ukrywania dokumentu.
    Firma Inpost permanentnie nie dostarcza mi powtórnych awiz a także zdarza
    się, że odmawia wydania korespondencji. W punkcie odbioru nie chcą też
    przyjmować reklamacji odnośnie tych awiz. Jak się sąd zapytał Inpost'a o
    losy korespondencji wysłanej do mnie to mimo upływu kilku miesięcy w ogóle
    nie dostał odpowiedzi. Jak mówię w sądzie, że tych awiz nie ma, by wysyłali
    w inny sposób to oczywiście zero efektu. Teraz znowu nie było powtórnej
    awizacji, ale że byłem w sądzie osobiście, to już mi się w ogóle nie chciało
    odbierać, i pewnie do sądu wróci o tej powtórnej awizacji której nie było i
    pewnie sąd się tym nie zainteresuje choćbym po raz kolejny zgłosił.