  • Data: 2006-12-22 17:29:21
    Temat: Re: Heyah i SMS-y
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:emh194$568$1@news.dialog.net.pl...
    Czytam i rozumiem. Po pierwsze cytujesz
    > informacje o rozmowie , a piszesz o SMS-ach.

    To popatrz dokładnie:
    "> wymienianych na 25 minut do wykorzystania w sieci Heyah."

    Zwróc uwagę , że określenie to
    > jest "podpięte" pod rozmowy , a nie pod SMS-y.

    Ty chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem, tego co sam piszesz:
    "Wpisz kod *115*1# i za 5.5 zl zaladuj na konto Pakiet 1500 SMSow
    wymienianych na 25 minut do wykorzystania w sieci Heyah."

    To oznacza, że zamawiasz pakiet 1500 SMS, które są wymienne na 25 min.
    Wykorzystujesz je do sieci Heyah.

    Po drugie: Sformułowanie "do
    > wykorzystania w sieci Heyah" jest wyjątkowo nieprecyzyjne i mam prawo
    > rozumieć, że skoro korzystam z sieci Heyah dzwoniąc do Ery to spełniam
    > warunek albowiem "wykorzystałem to w sieci Heyah". Brak precyzji w
    > określeniach działa na moją korzyść.

    Heyah to heyah, a nie era. Jedyne co mają wspólnego to PTC. Wg. prawa, to są
    inne sieci. Myślisz czemu w Tik-Taku mają zapis, że ich pakiety są do sieci Era
    I Heyah ? Dla jaj ? Nudziło się im ? Przemyśl to dokładnie.