eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - telefon w sieci PlusGSM › Re: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Szyna" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
    Date: Thu, 4 Apr 2002 10:18:15 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <a8iciq$f9$3@news.tpi.pl>
    References: <a8ekvl$kaj$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa167.opole.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1017951647 489 213.76.4.167 (4 Apr 2002 20:20:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Apr 2002 20:20:47 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:89244
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "KitE" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a8ekvl$kaj$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Przed swietami (w srode) nabylem w salonie PlusGSM jeden z promocyjnych
    > zestawow (telefon + aktywacja z cyrografem na 24 m-ce). Po pierwszym dniu
    > uzytkowania okazalo sie, ze parametry tego telefonu znacznie odbiegaja od
    > podanych w specyfikacji (czas czuwania wynosi 70 zamiast 300 godzin).
    > Uprzejmi panowie i mile panie z infolinii PlusGSM wymyslaja mnostwo
    > mozliwosci (ze, tak zawsze jest na poczatku, ze mam wlaczone wszystkie
    > "pradozerne" opcje, ze sepsulem sobie baterie, itd., wlacznie z
    propozycjami
    > wielokrotnego forowania baterii, ktorej normalnie nie trzeba formowac)
    > Bateria ta dziala normalnie z telefonami np kupionymi w Szwecji. Nie jest
    to
    > odosobniony przypadek, gdyz podobny efekt wystepuje we wszystkich (znanych
    > mi) przypadkach uzytkowania telefonu z ostatniej promocji PlusGSM.
    > Telefony posiadajace podobna wade bez problemu wymieniano na nowe u innych
    > operatorow (poza granicami naszego kraju)
    > Denerwuje mnie fakt, iz na dzien dzisiejszy zamias przepraszac i
    > przynajmniej obiecywac szybka naprawe/wymiane aparatu, robi sie ze mnie
    > kretyna, ktory zaraz po zakupie "zepsul" sobie baterie i zamiast kupic
    nowa
    > niepotrzebnie zajmuje linie informacyjna.
    > Oczywiste jest, ze nalezy oddac telefon do serwisu. Chcialbym jednak
    > zapytac, czy w zwiazku z wada wykryta wlasciwie juz w dniu zakupu oraz
    duza
    > skala problemu, nie przysluguja mi dodatkowe prawa pozwalajace ominac
    dlugi
    > proces oczekiwania na decyzje laskawych serwisantow PlusGSM. Dziekuje za

    dlaczego masz czekać, muszą dać Ci aparat zastępczy

    > wszelkie porady. Zycze milego dnia.
    > KitE
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1