    From: "KitE" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
    Date: Thu, 4 Apr 2002 08:43:04 +0200

    > niestety nie jest to wina telefonu a sieci. Tak.
    > Plus z tego co wiem niestety nie pozwala odpocząć baterii w trakcie
    > czuwania, często żąda (zbyt często) komunikacji ze stacjami bazowymi a do
    > tego nie ma dostatecznego zmniejszenia mocy na prośbę telefonu.
    wybacz ale nie moge sie z toba zgodzic. prawdopodobnie piszesz o korzystaniu
    z informacji o stacji bazowej, ktore zawsze mozna wylaczyc (przedluzajac
    czas gotowosci). problem, ktory opisuje dotyczy wylacznie pewnej serii
    telefonow ericsson t39m, niezaleznie od sieci (np siec orange tez miala
    podobna wpadke). inne moje telefony w plusie dzialaja bez zarzutu. tak wiec
    zostaje w plusie i czekam na ich propozycje. pozdrawiam
    KitE